Nieuwe versie
De nieuwe versie 1.100 van Allegro biedt belangrijke evoluties in 4 domeinens :
1. Eenvoud.
Het doel is uiteraard om gebruikers tijd te besparen. Het hoofdmenu is aangepast en verduidelijkt om het beste uit alle nieuwigheden te halen. De afpuntingsfunctie, zeer visueel, is vereenvoudigd. De invoer van documenten voor zowel aankoop als verkoop is versneld.Tenslotte integreert Allegro een automatisch leersysteem dat de boekingsregel en de BTW-code registreert bij het eerste gebruik van een derdenrekening. De eerste opgemaakte factuur gaat dus verder met wat al eerder is geregistreerd. Dit biedt uiteraard een goede beveiliging van de operatie.
2. Automatisering.
Bij het automatisch verwerken van verschillende bewerkingen biedt Allegro naast het beheer van SODA-bestanden nu ook een verfijndere banklink-applicatie die informatie ophaalt vanaf de vrije tekst. Zoals bijvoorbeeld het onderscheiden van de hoofdsom van de commissie. Allegro biedt ook een eenvoudig beheer van de fiche 281.50 en de aangifte 325.50. We vinden automatisch de honorariumnota's die we naar de betreffende dienstverleners moeten sturen en de aangifte die bedoeld is voor de administratie.
3. Efficiëntie.
Allegro staat uiteraard toe dat facturen worden aangemaakt, verzonden en ontvangen in e-FFF-formaat. We hebben het gebruik van XBRL-bestanden voor de NBB vereeenvoudigd. Naast aangepaste balansen integreert Allegro de parameters om de aanbetaling op centrale balansen voor te bereiden. Voor de BTW bieden we nu de mogeijkheid om te controleren of de criteria en ratio's goed zijn en het verzenden van geconsolideerde rendementen.
4. Productiviteit en flexibiliteit.
De versie 1.100 van Allegro zorgt voor een nauwkeuriger beheer van gebruikersrechten. Het bevat nu een vereenvoudigde CRM die directe monitoring van klantacties mogelijk maakt. Tenslotte is het nu mogelijk om op bedrag te zoeken in bankbewegingen en diverse verrichtingen.
Interesse? Stuur dan een mail naar sales@allegro.be of bel ons op 02 371 49 11.