Bij Allegro zijn updates automatisch !!

 U hoeft niet meer te denken aan de updates van uw boekhoudsoftware, noch het zelf doen. Allegro doet het voor u, automatisch! Zoals dat al het geval was eind maart…

Sinds afgelopen 29 maart gebruiken Allegro-klanten een splinternieuwe versie van hun software. Op het programma: nieuwigheden uiteraard, maar ook meer gebruiksvriendelijkheid en betere productiviteit.

De update gebeurt automatisch, in één keer en zonder tussenkomst van de Allegro-gebruikers. Eenvoudig, veilig en praktisch! Eén van de vele voordelen van de cloud!

Naast meer gebruiksvriendelijkheid werden er nog andere nieuwigheden toegevoegd tijdens de update:
> een commercieel beheersmodule (aankopen, offertes, invoicing, stock…);
> een nieuwe interface voor snelle invoicing (Subito); facturatie
> een beheers- en invoicemodule van contracten;
> een gemakkelijke toegang tot gescande documenten voor de boekhouding (vereenvoudigde en snellere controles).

Deze oplossingen bevinden zich in de cloud, d.w.z. dat er dus geen bijkomende programma nodig is, gewoon een webbrowser. Bovendien beschikt de gebruiker over zijn applicatie op alle toestellen die hij wil (pc, tablet, smartphone) en waar dan ook.

Wilt u ook van de oplossingen van Allegro genieten? Aarzel niet ons te contacteren
op 02 371 49 11.

1maitreEen debat is een gestructureerde discussie waar twee tegenstrijdige meningen uitgedrukt worden. Om het publiek te overtuigen moeten deze vijf simpele en wetenschappelijke regels nageleefd worden.

1. Kost wat kost winnen is niet belangrijkste
Men zou kunnen denken dat argumenten van de tegenspreker omverwerpen het doel is van een debat, maar dat is niet zo. Het is slimmer om eerst aan te sluiten bij de redenering van de tegenspreker om vervolgens aan te tonen dat het niet logisch is. Hij zal dan vanzelf uw standpunt aannemen, zonder zich betrapt te voelen.

2. Blijf beleefd
Argumenteren betekent niet noodzakelijk confronteren. Kies eerst een strategie waarbij het niveau van het debat (en van uw tegenstander) opgeheven wordt voordat u met de eventuele meningsverschillen begint. De persoon tegenover u zal meer geneigd zijn een gesprek aan te gaan als ze niet meteen aangevallen wordt.

3. Vertrouw uzelf
Dat is essentieel. Deskundig zijn in een gebied betekent niet noodzakelijk dat u een publiek zult weten te overtuigen. Sommige deskundigen blijken zeer saai te zijn. U moet eerst en vooral uw argumenten kunnen voorleggen.

4. Vermijd “waarom”-vragen
Als u probeert uit te leggen waarom u gelijk hebt dan zal uw argumentatie tot een stilstand komen. Gebruik eerder “hoe” in plaats van “waarom” om concrete ideeën uit te werken en een levendig debat te hebben.

5. Gebruik open vragen
In plaats van uw tegenspreker aan te vallen met vragen die doodlopen, kies eerder een geruststellende strategie waarbij open vragen leiden tot een discussie, bijvoorbeeld “Wat zou u doen in mijn plaats?” of “Wat denkt u ervan?”.

1cloudnlCloud computing heeft een hoge vlucht genomen op de Belgische markt. Om de impact te meten heeft ASPEX een beroep gedaan op Ipsos die meer dan 400 ondernemingen heeft ondervraagd. Ontdek de resultaten hieronder.

De helft van de ondervraagde kmo’s gebruikt de cloud, hetzij voor hun softwaretoepassingen, hetzij voor hun infrastructuur. Van de ondervraagde kmo’s die de cloud gebruiken, bevestigt driekwart via dat middel een competitief voordeel te hebben gerealiseerd vorig jaar. Voor sommigen zijn alle gevoelens van vrees nog niet weggenomen “ook al maakt de cloud reeds deel uit van de top 6 op hun IT-prioriteitenlijst”.

Van de gebruikers van cloudoplossingen maakt op dit ogenblik 33% van de ondervraagde ondernemingen gebruik van IaaS en 30% van SaaS. Naar verwachting zal dit aantal volgend jaar respectievelijk met 4 en 6% toenemen.

Wat zijn de prioriteiten van kmo’s wat de cloud betreft?
– Het updaten van het computerpark (29%);
– Het moderniseren en beveiligen van de infrastructuur (16%);
– Het ontwikkelen van de bestaande infrastructuur (10%);
– Mobiliteit (smartphones, tablets, laptops) (9%).

ASPEX raadt een precieze roadmap aan om de cloud te implementeren:
– Start met een online desktop;
– Kies voor standaardprocessen een oplossing uit de cloud;
– Bouw ook uw maatwerkoplossingen op een cloudinfrastructuur;
– De ene browser is de andere niet (en moet altijd up-to-date zijn);
– Vereenvoudig uw hardwarekeuzes.

 

 

 

 

Terug

Misschien bent u hierin ook geïnteresseerd?

  • Allegro en PEPPOL

    Allegro is al verschillende jaren betrokken bij de ontwikkeling van digitale en geautomatiseerde oplossingen. De Belgische en Europese autoriteiten hebben beveiligde uitwisselingsplatforms voor de facturen ontwikkeld: PEPPOL (Pan-European Public Procurement Online). De elektronische facturatie in de vorm van e-FFF, UBL 2 of PEPPOL zijn beschikbaar en werkend voor het hele gamma van Allegro Software producten Voor: […]

  • POPSY en GDPR (AVG)

    GDPR is het acroniem van “General Data Protection Regulation” in het Engels. In het Nederlands wordt dit AVG of “Algemene Verordening Gegevensbescherming”. Wat Popsy betreft gaat het hoofdzakelijk om het anoniem (ontoegankelijk) maken van gegevens van klanten/leveranciers via toepassingen die deze bewerkingen controleren. Wat met de gedigitaliseerde documenten? Hoe conform zijn met de regelgeving? Alhoewel […]

  • PROMO BNB jaarrekening

    Promo -50% BNB jaarrekening Module BNB-jaarrekening Voorbereiding van de bestand (XBRL) om in te dienen in de balanscentrale. Module BNB-jaarrekening Voorafgaande controles en tests Herstelling van vorige data Volledige en verkorte jaarrekening Ondernemingen en VZW’s Geen vervelende invoer meer Meer details: https://www.nbb.be/nl/balanscentrale Voordelen Waardevolle tijd besparen Eenvoudig en efficiënt module geïntegreerd is in de boekhouding […]

  • PROMO

    Promo: -50% Banklink Popsy Automatische verwerking van de elektronische bestanden door de banken en sociale secretariaten verstuurd. – CODA Bankuittreksels: De Belgische banken leveren de bankuittreksels onder elektronische vorm aan. POPSY voert deze bestanden in de boekhouding in. De afpunting met de aan- of verkoopfacturen is geautomatiseerd. Op basis van de OGM, de bankrekening, het […]