Allegro Business Software

Allegro module voor zakelijke documenten, biedt alles wat u nodig hebt voor een eenvoudig beheer  in middelgrote en kleine bedrijven.

Het biedt gemakkelijke creatie van aankoop en verkoop documenten en afdrukken, exporteren en e-mailen.

Documentenzijn aan gekoppeld  om het verband tussen hen en dus de nodige overzicht van zakelijke transacties toe te staan.

AllegroSchema_Business

Producten en prijzen:

Noodzakelijke voorwaarde voor de uitgifte van commerciële documenten, onderhoud van de producten, hun kenmerken en parameters.

Het biedt een rijke toepassing voor producten beheer, met bewerking van de noodzakelijke gegevens en gesorteerd op categorie.

Afhankelijk van het product, kan men de eigenschappen vastleggen, die selectief worden geconfigureerd voor elk type.

Voor producten zijn natuurlijk de nodige prijslijsten mogelijk, die kan worden aangepast aan valuta-en doelgroepen van het soort  klant.

Voor elke lijst, kan er op bepaalde tijdstippen een speciale prijsaanbieding zijn, zoals speciale promoties.

Verkoopsketen:

Allegro vangt de gehele supply chain op van offertes, pre-order en de bevestiging, van de pakbon tot levering en de factureren.

Individuele acties zijn gekoppeld aan elkaar in het proces van de verkoop en van de datastroom in latere documenten, waardoor overtypen overbodig is geworden.

Vraag om een persoonlijke demo of aanbieding in een van onze resellers.

Verdelers