Allegro Business Software

Allegro module voor zakelijke documenten, biedt alles wat u nodig hebt voor een eenvoudig beheer in middelgrote en kleine bedrijven.

U kan gemakkelijk aankoop en verkoop documenten creëren, afdrukken, exporteren en e-mailen.

De documenten zijn onderling aan elkaar gekoppeld en de applicatie maakt het zo mogelijk de voortgang van het proces et elke transactie te visualiseren.

AllegroSchema_Business

Producten en prijzen:

Door de uitgifte van bepaalde vereiste documenten, zorgt allegro voor een optimaal beheer van de producten, hun eigenschappen en parameters.

Allegro biedt nuttige toepassingen voor het beheer van zijn producten. Afhankelijk van het product, kan men de eigenschappen vastleggen, die selectief worden geconfigureerd voor elk type.

Verschillende prijslijsten zijn beschikbaar, die afzonderlijk kunnen worden opgemaakt per categorie van prijs, product en klant.

Voor elke lijst, kan er op bepaalde tijdstippen een speciale prijsaanbieding zijn, zoals speciale promoties.

Verkoopsketen:

Allegro vangt de gehele supply chain op van de offerte tot de bestelling om te eindigen met de factuur.

Individuele acties zijn gekoppeld aan elkaar in het proces van de verkoop en van de datastroom, waardoor overtypen in latere documenten overbodig is geworden.

Vraag om een persoonlijke demo of aanbieding in een van onze resellers.

 

Verdelers